CARNAVAL 2014

Avui, el dilluns dia 24 de febrer, el Rei Carnestoltes ens ha presentat les consignes:

Dimarts: hem de portar unes orelles ( d’animals, de follets etc…)
Dimecres: hem de portar mitjons ( llargs, de colors, per sobre de les sabates etc…)
Dijous: hem de portar una cua ( d’esquirol, de lleó, etc…)

El divendres per fi arriba el gran dia, el carnaval, tots ens disfressem com vulguem.
Els mestres es disfressen tots iguals, de ……

I aquí us deixem una mostra del ball per aquells que vulgueu anar practicant!!!

 

Ball Carnaval from Josep Ferrà i Esteva on Vimeo.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>